Aluksi 1min. paikallamakuu, selkä Inkaan päin. Ok, mutta kun palasin Inkan viereen niin neiti oli ihan väkkyrällä (lonkka-asennossa) maassa.. Ja nousi tokalla käskyllä vasta istumaan?

Ensimmäinen noutoyritys meni vähän ohi suunnitelmien.. Inka oli tarttumassa kapulaan, kunnes huomasi tyhjän namikupin ja kävi tarkistamassa, että oliko se sittenkään tyhjä. No, olihan se, mutta vieressä oli kuitenkin houkuttelevan näköinen motivointipatukka.. Neiti nappasi sen ja kirmasi metsään. Meni siinä nyt jonkin aikaa ennen kuin sain patukan takaisin. Tämän "episodin" jälkeen pari hyvin onnistunutta noutoa, kokonaisena liikkeenä. Eteenistuminen voisi kuitenkin olla tiiviimpi, vähän.

Eteenlähettäminen, namikuppi. Jätin Inkan istumaan ja vein namin. Palasin Inkan sivulle ja lähetin "eteen" -käskyllä. Hyvin meni, otettiin muutama toisto. Kutsuin aina Inkan heti "tässä" -käskyllä luokseni, kun se oli syönyt namin kupista. Se oppikin nopeasti tulemaan takaisin kupilta, heti, suoraviivaisesti namin syötyään. :) Viimeisenä toistona otettiin vielä eteenlähettäminen ja namikupilla maahanmeno, hienosti meni sekin. Hyvää muistinvirkistystä Inkallekkin.

Liikkeestä istumiset oli aika hitaita ja "mitäänsanomattomia", ensin tarjosi maahanmenoa, mutta kyllä se siitä sitten tajusi mitä pyydettiin. Tämä liike on kyllä päässyt vähän unohtumaan, kun ollaan treenattu aivan liian vähän.

Lähinnä pk-tottista tänään aamulla, katsotaan mitä myöhemmin. :)